Resultatet av vår PT träning

För 3 månader sedan köpte jag och Karin 10 PT timmar med KF. Målet med detta var att komma igång med träning + att kanske tajta till kroppen lite.
 
Idag var det dags att se vad vårt slit gett för resultat. Jag hade enorm ångest då måttbandet kom fram och jag började tom gråta när det var min tur att få min dom. Jag var helt säker på att mina resultat skulle vara urusla och att jag snarare skulle ha ökat i omfång än minksat.
Tårarna slutade dock rinna ganska snabbt och jag tror faktiskt jag istället hamnade i någon chockfas.
 
Bröst: oförändrat
Överarm: -1cm
Midja: - 4cm
Höft: -10cm
Lår: -5cm
vader: -1cm
 
Jag kunde inte tro att det var sant. Jag har alltså tappat 21 cm runt min kropp. Detta helt utan att lagt om någon kost. Jag har bara börjat träna!!!
 
Efter mätningen var det dags för styrketester som även dem var ganska imponerande, ja förutom magen då kanske där jag bara ökade 12 sekunder i plankan. Där ska Karin ha riktigt mycket kred för hon dubblade sin tid!!!! Jisses, där har jag något att sträva mot.
 
x5 så många armhävningar
ökat med 12 sek i plankan
ökat med 19 repetioner i benböj
fördubblat repetionerna i bänk
 
Jag kommer sakna våra träningar tillsammans för även om de stundtals har varit väldigt jobbiga så har jag alltid gått därifrån nöjd och glad. Tack KF och Karin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0