Lugn söndag?

Vaknade 8.00 av att klockan ringde för att det var dags att tvätta lite. När tvätten var inslängd satte vi på en av de filmer vi hyrde igår och åt frukost. Strax ska vi bege oss mot gymmet och träna lite innan vi ska börja köra flyttkartonger och rensa källaren :)! Ett jäkla jobb blir det men det är ganska skoj! Nu är det bara 7 veckor kvar innan vi flyttar :)! Jisses va spännande. Är så nyfiken på när jag blir av med min lägenhet bara. Hade ju sparat ca 3900:- på att bli av me den redan i september och det är ju nästan en en matsalsgrupp :)! Jaja, hörs!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en fartfylld söndag. Vad spännande att få flytta. Jag ahr själv börjat leta lite smått efter lägenhet. Hoppas det gick bättre på gymmet för er än vad det gjorde för mig idag;). Huvudet var inte närvarande, men så kan de va ibland. Ha en bra dag. Kram

2012-07-15 @ 13:52:53
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0