Johan 30 år!

Imorgon fyller Johan 30 år! Han är inte mycket för kalas men ett litet kom han inte undan. Bi åkte ut till landet för att fira 5:e fördelsedagen för honom här uppe. Min syster med famil och mina föräldrar var redan här i fredags när vi kom. Igår var det dags för kalasdag. Jag hade sagt till Johan att jag var tvungen att åka in till stan och hämta en present jag beställt. Presenten var ingen vanlig present utan hans mamma som åkt ner 45 mil för att fira honom. När jag kom tillbaka så gick jag ner och gav honom hans paket som han trodde att jag varit och hämtat. När han satt sig ner för att öppna kommer Eva gåendes ner för gången, den minen Johan fick då var oslagbar!!! Han blev så chockad. Dagen blev kanon. Vi tog en promenad till stranden, åt god mat, drack gott, kalasade på jordgubbstårta och spelade spel. Idag blir det en lugn morgon/förmiddag här uppe på landet innan vi senare ska köra Johans mamma till tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0