Ingen semla för mig idag

Det är som bekant semledagen idag men jag har inte varit i närheten av en semla :)! Jag är glad för det och känner inte att jag missat något, jag skulle ju kunna köpa en semla när som helst om jag nu mot förmodan skulle ångra mitt beslut!

Idag har jag ätit "perfekt", med det menar jag nu inte sockerfritt eller fettfritt utan bara normal mat helt enkelt!

Frukost: 2,5 dl lättyoghurt med 40g kspec
Mellis: Två "melonbåtar"
Lunch: Potatis och purjolökssoppa och en ost smörgås
Mellis: 2 knäckebrödsbars
Middag: 4 pannkakor med hallon
Kvällsmat: En husman med vitlöksost

Inget direkt godissug idag :)! Nöjd och peppad till max bara! Någongång måste väl jag kunna äta som folk :D!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0