Några snabba

Ris a´la malta eller risgrynsgröt?
Äggost?

Julmust eller coca-cola?
Cola är godast men har ju slutat så får säga julmust

I adventsljusstaken: blockljus, smala ljus eller flera adventsljusstakar?
Jag har två, en med smala och en med blockljus.

Köpta eller hembakade pepparkakor?
Köpta brukar vara godast men att baka pepparkakor med min syster och hennes barn kan jag inte vara utan!

Russin eller pärlsocker på lussekatterna?
Russin som jag sedan petar ut.

Med eller utan saffran i lussekatterna?
UTAN, med smakar verkligen illa och har en tedens att bli torra.

Kalendrar, ja eller nej?
Förra året hade vi en triss kalender, det var riktigt spännande, i år har jag inte köpt någon men fått en chokladkalender av min arbetskamrat <3

Vilken är din absoluta julfärg?
Silver, vitt och svart är de färger som min jul går i! Röd är väl julens färg annars men jag avskyr rött så jag har fått göra om julen lite :)!

Paradis, Alladin eller mörk Alladin?
Paradis

När bli mjuk pepparkaka godast, i sockerkaksform muffinsformar eller långpanna?
Mjuk pepparkaka smakar deg så den är aldrig god!

Tack Sandra (http://saaka.blogg.se) för denna lilla snabba!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad himla kul att läsa dina svar. Vad olika vi är:P. Jag hittade denna listan på julbloggar.se en jätte bra hemsida med massa julbloggar samlade på ett ställe. Ett tips bara om du inte redan varit där och kollat;)

Kram

2012-12-03 @ 10:08:47
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0