Får man vara såhär trött?

Gick upp kl 7 det vill säga sovmorgon för mig. Vi har inte haft många barn och trots detta så var jag helt slut då det var dags för rast så jag la mig och sov i vilorummet!!
När jag slutade var det bara en snabb sväng till Apoteket innan jag gick hem och slängde mig i soffan. Suttit här och nickat till och försökt hålla mig vaken! Funderade starkt på att lägga mig vid 19 men då finnans risken att jag vaknar för tidigt imorgon så jag jobbar vidare och försöker vara vaken!
Ska ta en tablett mot den förbannade huvudvärken som hela tiden dyker på mig. Börjar undra om det kan bero på något jag inte tål eller så för det känns som att jag har huvudvärk i stort sett varje dag!!

Förresten tror jag att det fungerar att kommentera mina inlägg nu så om någon vänlig skäl bara kan testa det vore jag tacksam, annars ska jag klaga hos http://blogg.se">http://blogg.se">blogg.se igen!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Test

2012-04-11 @ 06:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0