Jag är en lycklig moster!

Vissa dagar så får man sig en tankeställare. Man behöver det ibland för att uppskatta sina nära och kära. Ibland tar man bara familjen och livet för givet men det är verkligen inte så. Familjen är något man varje dag ska uppskatta och livet kan i nästa stund ta slut så man ska leva här och nu och se till att dom man älskar får veta det!

Med det som färsk tanke så fick jag idag en riktigt perfekt eftermiddag tillsammans med 3 av mina närmsta. Mina fina syskonbarn och deras pappa, min systers man. Vi lekte och busade ute och sen fick jag äta middag med dom. Att jag har den möjligheten att kunna få umgås med dom i stort sett när jag vill är jag så tacksam för. Min syster har alltid öppnat sitt hem för mig i alla lägen och att jag får komma dit och träffa mina gullungar även när hon inte är hemma känns så skönt. 

Jag vill aldrig sluta vara Nenna för familjen Erichsen! 

Tack underbara syster för att du finns och för att du och din fina familj låter mig få vara hos er och hälsa på!


Fina goa familjen Erichsen! (bilden har jag utan att fråga lånat av M.Erichsen så jag hoppas att det var okej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0