Humör som pendlar!

Helt sjukt va mitt humör går upp och ner! Ena stunden glad andra deppig. Trött som bara den men kämpar mig vaken! Sömnsvårigheter på natten! Ibland vill jag bara gråta och jag känner att jag inte vill att någon pratar med mig eller ens tittar på mig. Har haft det så här innan, då var det B12 brist, men det kan likagärna vara utmattning och trötthet som gör att det blir såhär! Jag avaktar lite nu eftersom jag precis dragit igång med jobbet osv men om det fortsättar såhär så får jag beställa tid för provtagning på vårdcentralen! Det är knepigt egentligen det där med min B12 brist. Ena stunden är värderna nere på botten för att sedan i nästa stund vara skyhöga! Vad det beror på har läkarna inte kunnat säga, men det är ju inget farligt sålänge man har koll på det!

Nu ska jag snart lägga ledsen Jennie ihopp om att den glada Jennie vaknar imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0