Förväntansfull

Har gjort två stora beställningar nu =). Blandannat så har jag beställt en mässinghammare så att min stansning ska bli lättare, en ringstav så att jag ska kunna stansa fingerringar, en pärlborr för att kunna förstora hål på pärlor och sen lite nytt för att kunna stansa armband. Ja det var bara lite av allt som jag väntar på nu och som jag hoppas ska dyka upp innan helgen. 

Jag hoppas och tror att jag blir nöjd med grejerna och att jag hoppas att jag kommer lyckas med att stansa ringar som jag så gärna vill kunna erbjuda på min smyckessida.

Har beställningar på 5 halsband som jag ska göra imorgon om bara mina grejer dyker upp och sen i lördags har jag gjort klart och levererat 7 beställningar. Tack vare det har jag nu känt att jag kan unna mig nya verktyg för att underlätta min otroligt roliga hobby!

Jag har inte hållt på så länge med att göra smycken och det tar tid att skaffa bra redskap eftersom jag inte har hur mycket pengar som helst att lägga på det, men tack vare att jag säljer lite så kan jag spara och köpa sånt här!

Nu är jag förväntansfull och väldigt sugen på att komma igång =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0