Strålande sol!

Dett är ett underbart väder ute idag! Solen lyser och det verkar inte som att det blåser speciellt mycke heller. Jag ska hoppa in i en dusch nu och sen blir det bandy kl 13.15! Har lärt mig uppskatta denna sport och det blir faktiskt roligare och roligare för varje match. Nu låter det som att jag varit på många matcher och så är ju inte fallet. Detta blir 5:e matchen i hela mitt liv. Dock så har jag än sålänge varit på alla hemmamatcher denna säsong, haha 2 st ;).

Min hosta har lagt sig och jag hostar knappt längre. Valde dock ändå att avstå från våran match idag så att jag inte riskerar att bli sämre.

I eftermiddag blir det middag hos mamma och pappa. Det var väldigt längesedan nu men det har varit fullt med kalasande sen i augusti så det har inte funnits mycket utrymme för spontana aktiviteter!

Ha en härlig söndag!


Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

hej!

fin blogg :D

hur är det?:)

2011-11-20 @ 12:45:07
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0