Starta eget dag!

Imorgon har jag tagit semester för jag ska på starta eget dagen i gbg. Jag är faktiskt lite nervös. Knepigt men jag är inte van med att gå på sånt här och verkligen inte att gå ensam. Jag har haft enorm klädångest eftersom jag ska åka till Johan idag så har jag bara med mig två alternativ. Skorna är det värst med för jag har valt ett par öppna skor men idag ser ju vädret inte direkt bra ut ;)! Tror jag tar på mig mina stövlar idag så har jag att välja på! Fjantig är jag, det är ju inte en jäkel som kommer tänka på vad jag har på mig. Känner bara att jag vill känna mig både fin och bekväm eftersom jag ändå ska "umgås" med okända människor i 7 h!

Nu ska jag göra mig klar för en dag på jobbet!!!

Ha det så bra.. och ni ett litet tips inför mors dag, kika in på http://nenniedesign.se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0