Irriterad

          Idag fick jag efter lite reklam för min smyckesblogg på bloglovin en kommentar från en tjej:

"Läste på en tjejs blogg att dina halsband som har runda ringar var totalt fel gjorda och var snea och man såg inte vad det stod på dom! Så nej tack!"


Oj tänkte jag. Vad tråkigt att någon är så missnöjd med sitt halsband. Synd att jag inte fick den kritiken direkt till mig. Givetvis skrev jag till tjejen som skrivit kommentaren och bad om bloggadressen där kritiken var skriven för att jag skulle få chansen att möta detta. Jag fick en adress men jag hittade inget alls om mina smycken. Så jag skrev igen och frågade om det var fel adress. Hon svarade inte. Ett tag därefter så var jag ganksa irriterad och ville veta så jag skrev igen till henne att jag ville få rätt adress och om man kritiserar någon på en blogg så är man öppen med det och borde kunna stå för det även gentemot mig.

Fick då en kommentar tillbaka där hon skrev att hon är säker på att det var rätt adress och att hon läst det mellan november och januari.
Det roliga med detta är att jag inte ens hade börjat göra smycken då och än mindre stansa!

Förstår inte varför någon skriver sånt om det inte stämmer, men det finns väl folk till allt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch gud va tråkigt.. någon som bara vill förstöra? komiskt att hon hittat de när du inte ens började med smycken..

2011-05-04 @ 11:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0