Gröna fingrar!

Förra året började jag göra iordning lite på min balkong. Mina föräldrar var här och tog bort tonvis med alger och annan skit och jag köpte nya fina utemöbler istället för dom jag "ärvt" av Johan. Blommor blev det aldrig några eftersom jag aldrig fick tummen ur att fixa det min i år så...!
Idag åkte jag med en arbetskompis från jobbet och fick syn på en stor skylt vid maxi om plantjord och vips så hade jag bestämt mig för att köpa jord och blommor. Hade egentligen tänk plantera i den gamla lådan som var här då jag flyttade in men hittade en liten svart som passade mig mycket bättre så jag köpte även ny balkonglåda.

Nu hoppas jag bara på att dom ska fräscha upp balkongerna och måla om dom till nästa år för det ser förjävligt ut på räcket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0