Bowling och tacco med jobbet!

I fredag var jag på min första AW. Jag är inte mycket för det egentligen eftersom jag tycker fredagkvällar är ganska heliga, men kvällen blev väldigt trevlig.
Jag å Jankan började med attt dricka lite vin här hemma hos mig, Marie slöt upp en liten koris innan vi begav oss upp till bowlingen.
Väl där så var det 4h av skratt, god mat och underbart sällskap!!!
Hemma var jag redan 22 men det räckte gott och väl, trodde inte ens attt jag skulle stanna så länge men det blir inte alltid som man tänkt sig!


Jankan med 8 meter långa ben!


Jag i full action!


Mina underbara älskade arbetskamrater!


To be or not to be.....


Innan maten, hela glada ligan!


Efter maten , några få kvar iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0