Välkommen Ebba!

Idag kom Linettes och Anders lilla dotter till världen. Jag satt på föreläsning när jag äntligen fick ett mms med en bild på den nyblivna mamman med underverket i famnen. Kunde inte hålla tillbaka tårarna så jag satt där med tårarna rinnandes ner för kinderna. Har kollat på mobilen med jämna mellanrum sen igår när jag fick höra att dom var inne på BB.
Längtar efter att få träffa dom men jag ska inte rusa ner dom när dom kommer hem. Tror att det kommer vara många nog som gör det och en nybliven mamma och pappa kan behöva få vara lite själva och ta det lugnt ett tag.

Stort grattis till Linette och Anders och stort grattis till Ebba som fått dom underbaraste människorna som finns till föräldrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0