Träningen igår!

Igår körde jag å systeryster box. Jag hade laddat med två stora bitar kladdkaka med grädde. Detta fick jag ju sota för underpasset. Först blev jag yr och kände mig svag och sen så gjorde magen uppror. När jag insåg att jag inte ätit något matigt sen kl 10 så förstod jag ju att det berodde på det. Dessutom så tål min mage inte fet mat så grädde ska jag aldrig mer äta om jag ska träna, eller helst aldrig någonsin igen utan det får bli alternativ med lägre fetthalt.
När jag tänkte tillbaka så kom jag på att min mage faktiskt mått ganska bra sen jag för 2 år sen började äta fettsnålt och ha koll på det jag stoppar i mig. Inget ont som inte har något gott med sig säger man och kanske är det så!

Hur som helst det jag lärde mig igår det var iaf att jag måste äta riktig mat innan träningen och att jag ska undvika all fet mat!

Dessutom så lärde jag mig att jag borde vara helvadderad när jag boxas mot syrran då hon vid 3 tillfällen missade mislarna (stavas det så?) och istället kickade mig på underarmarna =)!. Det roligaste var faktiskt när hon skyllde det på mig att jag höll dom så långt bort, till saken hör att hon sparkade med fel ben så det var inte så konstigt att det kändes långt bort ;)!
Ne Jessica du var grym igår, körde ju tom 2 dubble omgångar dom sista två serierna.. hade jag aldrig pallat! Jag tar gärna ett eller två blåmärken om jag får boxas mot dig =)!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, ja det var ju tur det var dig jag sparkade på i alla fall och inte någon okänding ;-)

Men även den här elefanten ska nog få ordning på koordinationen till slut... Kul var det i alla fall, och gött att få köra skiten ur sig på slutet även om jag tyckte synd om dig!

2011-03-30 @ 19:52:34
Postat av: Jennie

Haha, ja det var verkligen tur, tänk va pinsamt det hade vart =D! Blev inte så stora blåmärken bara några små ;) dom är nog borta till nästa vecka iaf =)! Fast jäklar ja då har ju vi kvällsplanering, attans!



Du var grym på slutet och en elefant är du verkligen inte. Isåfall jag jag en flodhäst!



Kram



2011-03-30 @ 21:36:59
URL: http://nennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0