Tidigt i säng!

Jobbade sent idag så det fanns ingen tid för att sova middag när jag kom hem som jag annars uppskattar att göra. Istället har jag nu krypit ner under täcket redan 19.000 med datorn i knät och Top model i bakgrunden. Jag kommer inte somna än på säkert 2 h men det är helt underbart att bara sitta här. Det blev ingen städning, orkade helt enkelt inte utan det får bli då det blir.
Fick ett mess från Johan förut där han skrev om det fina vädret och att det snart är dags att börja cykla så jag ligger och har starka funderingar på att ta cykeln till jobbet imorgon. Det enda kruxet är att jag får gå upp 20 minuter tidigare och det är mycket för mig på morgonen. Men kanske om jag skippar allt slöande innan jag åker så räcker det kanske att gå upp 05 iaf.
Kollade precis min deklaration och blev inte direkt glad. 757 kr ska jag betala för att det finns idioter som inte kan dra skatt då man jobbar för dom. Oj vad arg jag är just nu men det går väll över. Hade tänkt att shoppa lite nästa månad men istället får jag så snällt betala lite skatt. Ne, till nästa år blir det lite mer skatt som ska dras. 5% eller så kanske så att ajg kan få en rejäl semesterkassa.
Nu ska jag lugna ner mig så att jag kan somna senast 22 =)!


Har bara prövat henne en gång så vi får se om jag vågar mig på en tur upp till jobbet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0