Ny vecka med lönehelg!

Veckorna går så fruktansvärt fort och nu är det snart lön igen. Plånboken skriker inte tom men det är aldrig dumt att få lite påfyllning.
Veckan kommer innehålla träning tis, ons (om jag får plats på passet står som reserv nr 9) och fre. Vi har APT på torsdag kväll så idag är enda kvällen som jag har hel ledigt. Kanske ska passa på att städa undan här hemma.
Fick ett vinställ/en ljusstake i lördags av min syster. Jag budade på en likadan på tradera och var så sur över att jag förlorade. Fick syn på den stående uppe på ett skåp hemma hos Jessica och dom använde den inte så jag fick med den hem =).



Vet inte riktigt änn vart jag ska ha den men om jag städar idag hittar jag säkert en fin plats som passar =)!

Nu ska jag göra mig klar för jobbet. 3 sena pass denna veckan. Det kommer följas av 3 tidiga nästa vecka så det går ju på ett ut!

Ha en bra dag och en underbar vecka!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Den gör sig bättre hemma hos dig! Och ett riktigt gott vin har ni stoppat i den med :-)

2011-03-21 @ 13:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0