Helgen i korthet

Fredag: Jobbade sent sen var det dags för ett bodypump med min syster. Var ett tufft pass och hade ganska ont i kroppen efteråt men det är så underbart när man har kört ett pass att det är värt det.
Kom hem vid 19, duschade och gjorde mig iordning lite, sen en tur till Maxi och mötte upp Feffe. Korkade upp när vi kom hem och satt länge och drack. Det blev en tur till hatten som avslutades på busstationen med kebab.

Lördag: Vaknade ganska tidigt men låg kvar i sängen till 14, fick med mig Johan upp i ungefär 2 minuter innan han la sig igen och sov till 18.45. Käkade pizza till middag och tittade lite på körslaget innan det återigen var dags för sängen.

Ja det är vad jag har gjort denna helgen. Idag blir det till att röja här hemma ett tag och en hel del tv =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0