Fått damma av min gamla mobil!

Tappade min mobil imorse, bakstycket åkte av och lyckades på något vänster att åka under min gigantiska TVmöbel =S. Jag försökte flytta på möbeln med det var inte det lättaste. Istället fick jag plocka fram min gamla slitna mobil med sega knappar =). Dock finns det en hel del skoj på den så som gamla mess och gamla bilder osv. Hoppas att Johan kan hjälpa mig ikväll att flytta på kolossen så att jag kan få tillbaka min kära telefon =). Ska säga upp mitt abonnemang nu också så att jag i juni kan skffa en ny kompis!


Kommentarer
Postat av: Lindah Marie

Sv: Oki då vet jag varför du läser. :)

Tack för ditt långa och sakliga svar, tro mig jag uppskattar verkligen ärliga människor som står för det de tycker! :) (såna som du)

Men jag tror du missförstått mig lite; jag har inget emot tjocka/"fula" personer, så länge de inte muppar sig mot mig. Alla får se ut hur de vill/som de gör, men den erfarenheten jag har är att det är såna som själva är missnöjda med sitt utseende/sig själva/sina liv som häver ur sig elaka kommentarer vare sig det är IRL eller anonymt på nätet.

Vilken tjej? Hon som skrev taskigt till mig och glömde vara anonym, som jag gav igen på? Eller vem menar du? (DEt man ger får man tillbaks!:)

Jag är inte så hemsk som jag verkar ibland på bloggen, hehe, men jag driver ofta med mig själv & andra i bloggen; tyvärr missförstår de flesta min mening med det jag skriver.

"Självgod" kanske var fel, men jag har tillräckligt med självförtroende för att inte tro på allt folk häver ur sig, och tror någon att jag är "svag" eller "bitter" så tror de fel :) Jag har helt enkelt kul när jag bloggar! :) Jag hoppas att alla inte tror att jag är blåst/bitter/arg etc, utan att de flesta hajar att mycket är ironi mm. Tänkte jag skulle visa en annan sida av mig själv och börja skriva lite om allvarliga saker också.. Visa mer vem jag är. För IRL är jag inte alls som på bloggen. :)

2011-03-25 @ 18:52:36
URL: http://lindahmaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0