Blåsor i munnen!

Jag har enorma problem med sånna där härliga munblåsor. Allt som oftast så har jag en eller flera. Jag har frågat då jag varit hos tandläkaren om jag kan göra något åt det men tyvärr finns det inget. Jag försöker med salvor mm från apoteket men att få det att ligga kvar är inte direkt enkelt.
Att borsta tänderna och äta är en hel vetenskap. Igår satt jag och skrek rakt ut då jag åt pommes och dom så fint snuddade in i min gigantiska blåsa.
Den jag har just nu sitter precis vid tänderna och det lär at ett tag för skiten att läka.
Om någon har ett tips på något som på riktigt fungerar mot sånt här så tar jag tacksamt emot det!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vet precis va du menar, gud va jobbigt det är, haft dom med i många år. Jag har också fått höra att det inte finns nått att göra och än har jag inte hittat nått bra. När jag för en period slutade med p-piller försvann dom HELT, en ren lycka! Men tyvärr var jag tvungen att börja igen då jag fick fruktansvärt dålig hy istället, och självklart kom då blåsorna tillbaka som ett brev på posten. Det är svårt att få afta-med att ligga kvar men jag brukar lägga ganska mycke precis innan jag lägger mig och då brukar det läka något snabbare. Men tyvärr har jag inga knep för hur man ska kunna äta :(

2011-03-28 @ 08:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0