Tårar!

Skulle försöka hitta en ny bikini men det hela slutade bara i tårar och en enorm avsky. Jag kommer inte visa mig i bikini i sommar. Min kropp är vidrig ja rent utav äcklig. Jag får säga så för det är om min kropp jag pratar. Den är blek, fet och bara väldigt osmaklig.
Jag stod i provrummet och testade bikini efter bikini. Ju fler jag provade ju mer bubblade det i mig och sen till slut så kom tårarna. Små bröst och fet mage, stora lår och sladdrig rumpa!!!!

Gick därifrån utan bikini men med ett stort hat till min kropp. Större än det varit på många många månader!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tråkigt att du ska känna så..förstår dig för känner samma sak men har arbetat och börjat acceptera min kropp. Detta säger jag inte för att vara snäll utan för att jag tycker så, de bilder jag sett på bloggen så är du verkligen jätte fin och smal, vacker kvinna och har många bra sidor. Som du har sådan press och den synen på dig själv så är jag bara nyfiken om det är någon förebild du har eller varför vill du bli smalare? Eller är det bara mer muskler? Tänk på att du precis börjat styrketräna med en PT och att de får ta sin lilla tid. Hoppas du kan acceptera din kropp snart och slipper tårar.



/Emma

2011-06-20 @ 18:59:27
Postat av: Jane Doe

Om du tycker att du är tjock och fet borde du nog söka hjälp, har kollat igenom din blogg och de bilder som finns... Tycker du att du är tjock så har du nog en väldigt skev självbild...

Hoppas du kan få hjälp med detta.

2011-06-21 @ 00:39:55
Postat av: Jennie

Jane Doe: Hej. Tack för din kommentar. Finns det hjälp att få mot skev självbild förutom att jobba med det själv? I så fall så skulle jag mer än gärna söka det men är väldigt tveksam till om det faktiskt finns.

Jag VET att jag inte är tjock men att se mig själv i ett provrum fyllt med speglar efter att gått upp ca 9 kg så är det svårt att se på sig själv på annat sätt. Bilderna i headern tex är bilder då jag vägde 7-6 kg mindre än nu men hur som helst så är jag inte tjock jag vet det. Men i vissa stunder så försvinner det där förnuftet bort och jag ser bara på mig själv med mina egna ögon som inte går att lita på!



Men som sagt om du vet något ställe som kan hjälpa till med skev självbild så skulle jag gärna söka dit =)!

2011-06-21 @ 05:52:56
Postat av: Emma

Tack för svaret på mailen :)

2011-06-21 @ 13:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0