Jag är så bra!!

Igår hade jag en vilodag från träning eftersom jag jobbade 12h och sen hade massa smycken attt göra. Idag kände jag mig tvungen att ta mig till gymmet för att inte slappa till. Soffan lockade väldigt mycket när jag väl kom hem så jag gjorde en deal med mig själv att jag skulle gå och köpa en ny kalender och sen köra 10 minuter på crossen som uppvärmning och ett litet cirkelpass.
Det blev dock ett över 2h långt pass med 50 min på crossen och sen styrka i 1h och 15 min!
Det känns tyvärr inte som min träning gör någon skillnad. Upp i vikt går jag och jag känner mig bara pluffsiga och pluffsigare. Förhoppningsvis så blir jag dock starkare vilket är prio ett =)!


Här får ni se min snygga kalender som jag hittade. Nu kan jag känna mig viktig igen och styra upp mitt liv =). En praktisk penna också, får se hur länge jag kan hålla ordning på den bara. Jag är ju ganska slarvig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0