Helg helg!

Efter en jobbig vecka så var det en härlig helg! Vi hyrde film på fredagen, köpte godis och pizza, sen gick vi hem till soffan där vi sen satt resten av kvällen.
På lördagen tog vi en liten shoppingrunda i Kungälv. Jag fick en jättefin sommarklänning av Johan som jag ska ha på fredag:



Han tom valde den själv och jag älskar den. Jag brukar aldrig köpa blommiga saker men denna känns verkligen somrig!

Till denna klänningen köpte jag ett par skor, ett par bruna skinsandaler med klack. Jag som aldrig tidigare köpt ett par bruna skor =). Men tjejen i skoaffären plockade fram dom och jag tyckte mot all förmodan väldigt mycket om dom!:


Johan fick även han shoppat lite och det blev en väldigt lyckad runda. Vi gick till maxi och handlade så vi kunde göra vår favoritmat, rostas, klyftpotatis och tzatsiki. Väl hemma sov vi lite framför tv:n och hade sen ännu en mysig filmkväll =)!

Igår var vi med mamma hos morfar och tittade på mormors gamla smycken som jag fick med mig så jag kan göra om dom till något som jag gillar och det ska bli spännande. På kvällen såg vi den 3:e filmens om vi hyrt och helgen kändes fulländad =)!


Här har jag gjort om mormors gamla väldigt tråkiga halsband till ett armband genom att trä pärlorna på memorywire =)!

Nu är det dags för jobb! Bara 4 dagar denna veckan. Ska även försöka träna 4 dagar... jag måste träna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0