Svammel om en irritation!

Det finns saker som jag har väldigt svårt att förstå. Personers ageranden som i min värld inte känns riktigt normalt! Det är verkligen som man lever i två helt olika världar. En inbjudande värld och en nästan sektliknande där bara vissa får se vad som gömmer dig bakom murarna! Jag har försökt att förstå men det går verkligen inte. Jag undrar hur dessa människor tänker. Jag blir lite hämndlysen, vill se hur reaktionerna hade varit om man gjort på samma sätt själv. Jag är dock på tok för snäll för att agera så och tur är det. Men visst måste jag återigen erkänna att en del av mig skulle vilja bjuda på samma medicin.

Jag önskar att dessa skillnader inte fanns. Jag önskar i detta fall att alla kunde tänka till lite och använda sitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0