Storstädat!!!!

Nu har jag storstädat här hemma! Dammsugit, diskat, moppat, tvättat fönster, dammat, bäddat rent och plockat undan!!!! Imorgon ska jag tvätta sen är jag redo för semester!! Underbart att ha det ordning här nu innan så att jag inte behöver känna stress över oordning!
Jag har även börjat packa så att jag har mindre att göra sen på torsdag!
Imorgon ska jag klippa och slinga håret och om jag inte är för onöjd så ska ni få se bilder på det =)! Jobbigt om jag inte är nöjd för på måndag ska jag skaffa pass och isåfall får jag ju leva med det i 5 år framöver =)!


Ska rensa kylskåpet också ser jag nu =)


Skinande rent och snyggt!


Bäddat rent och längtar tills jag ska krypa ner och njuta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0