Ny vecka!

Japp då var det dags för en ny vecka igen. En vecka som förhoppningsvis går min väg.
Sov dåligt inatt och känner mig ganska trött faktiskt. Avskyr att jobba tidigt på måndagar dessutom. Slutar 14 då ska jag hem och tvätta och vila en liten stund, sen är det föräldrarmöte så då får jag återvända till jobbet!!
Hoppas kunna lägga mig tidigt ikväll eftersom imorgon har jag fullt upp.
Jobbar tidigt även imorgon och sen så ska jag hämta min underbara systerson för att ha en liten mysig eftermiddag. Vi ska gå och handla tillsammans, laga mat och leka massa =)! Ska bli så himla roligt! Så alla dumma sjukdomaar ska hålla sig borta nu för imorgon får jag inte vara sjuk!!

Onsdag och torsdag tänkte jag träna. Sen är det redan fredag igen!

Godiset igår var gott men åt för mycket och mådde illa! Men men är nöjd med beslutet och ångrar mig inte vilket jag trodde jag skulle göra!

Kommentarer
Postat av: Lindah Marie

Ja, men alla kanske inte uppskattar när de blir äldre att deras mammor lagt upp bilder och skrivit om dem på nätet?

Det var debatt om det i en dagstidning, vilka konsekvenser det kan få för dessa barn senare i livet. Minns inte exakt vad det stod, men tex att de kan bli ihågkomna för saker som inte är så kul etc.

2011-01-24 @ 22:32:38
URL: http://lindahmaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0