Lång söndag

Gick upp strax efter 9, tog en dusch, åt frukost, bäddade och gjorde mig iordning lite. Ställde mig och stekte massa pannkakor för att frysa in till matlådor. När det var klart rensade jag ur frysen på allt som innehåller socker så åkte vi upp till mor och far. Slängde ner mina söta frysvaror i deras box och gick sedan in och skrev klart papprerna till försäkringsbolaget.
När det var klart så tog vi lilla Pyden och åkte till Maxi för att handla mat.
Hemma igen så ställde jag mig och lagade ännu en köttfärspaj med fetaost och soltorkade tomater som jag ska ha som matlådor. Lagade även middag, köttfärssås och spagetti, även är blev det en hel del matlådor.

Stått i köket nästan hela dagen men den har känts enormt lång.

Imorgon är det jobb som gäller. Ska lägga mina planeringstimmar imorgon tänkte jag och sen så blir det Bodyattack för att röra på fläsket lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0