Konstig måndagskväll!

Kvällen igår blev inte riktigt som jag tänkt mig. Var först och tränade Bodyattack med Sara och det var lika roligt och jobbigt som sist! Ska köra det även imorgon faktiskt för det känns som det är grymt bra träning. Efter träning gick jag till maxi för att handla. Det var dock en plåga eftersom jag var så hungrig och när man är hungrig är man sugen på något sött. Tog en banan såfort jag kom utanför kassorna för att stilla det värsta.
Är inne på min 7:e dag nu utan socker och det går grymt bra. Lär mig mer och mer vilka varor jag kan köpa och inte.
Hur som helst när jag handlat klart så satte jag mig i bilen för att köra hem. På väg ut från parkeringen ser jag att det är massa blåljus bakom mig så jag kör snabbt undan för att släppa fram dom, men till min stora förvåning körde dom efter mig. Jag har för tillfället ingen kofångare på bilen och har en upptejpad egentillverkad skylt i bakrutan. Det var det dom undrade över. Dom hade inte sett skylten nämligen. Dom hade en del frågor om olyckan och kollade resten av bilen medans jag nervös stod och svarade. Fick blåsa och sen fick jag åka, som tur var utan böter, men med en skyhög puls och skakande händer.
När jag sen väl va hemma så va jag fortfarande skakig så satte mig i soffan en stund.

Hade tänkt sitta uppe en liten stund men gick och la mig ganska snabbt för var inte alls på humör. Har sovit dåligt inatt men det känns bra att det är en ny dag med nya tag =)!

Idag har jag fullt upp. Först jobb till 14, sen hem och tvätta, till Maxi och handla fika inför kvällsmötet somm sen börjar 17.30! Skönt att jag har lite sovmorgon imorgon.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för din härliga pepp! :)

Inskolningen kommer vara i två veckor om allt går som det ska.

Idag gick allt jättebra. Vilmer var inte alls rädd utan lekte glatt med barnen och vågade sig närma sig hans inskolningsfröken som t.o.m fick lyfta upp honom. Det är stort.

Shit va duktig du är som lagar mat bara till matlådor. Jag kanske ska ta lärdom av dig :) Mycket smart att alltid ha till hands om det inte räcker efter middagen.

Köttfärspajen verkar fantastiskt god. Påminner omen jag brukar för ibland. fast den är vegetarisk med fetaost, soltorkade tomater, lök och spenat.

Kram på dig!

2011-01-11 @ 20:58:09
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0