Snart fredag!

Då är det en ny vecka igen. Denna veckan ser dock lite roligare ut än förra. Istället för 4 sena dagar så har jag 3 tidiga, en mellan och bara en sen.
Idag har jag en fullbokad dag. När jag slutat jobba kl 14 så lånar jag pappas bil och åker till Clas Ohlson för att handla bubbelplastkuvert eftersom jag igår fick min första beställning, eller egentligen är det ju den andra men den första sedan jag gjorde den nya smyckesbloggen.
När jag gjort det så ska jag och fika med Therese vilket jag ser fram emot väldigt mycket! Jag brukar aldrig fika för har nog aldrig sett charmen i det men för en gång skull tycker jag som sagt att det ska bli skoj!

Just nu sitter jag och mår tokilla, IGEN. Är så trött på detta illamåendet. Men men det brukar ju ge med sig efter en dag eller två!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kan vara att du känner en stress på morgonen eller om du sover dåligt. Gå till en läkare och kolla, låter inte så kul att må illa varje morgon.. Du har inte magkatarr eller så? Då mår man också illa ofta på morgonen.

2011-02-14 @ 11:39:40
Postat av: Emma

Kan vara att du känner en stress på morgonen eller om du sover dåligt. Gå till en läkare och kolla, låter inte så kul att må illa varje morgon.. Du har inte magkatarr eller så? Då mår man också illa ofta på morgonen.

2011-02-14 @ 11:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0