Det ska nog gå det här

Febern har hållt sig borta hela dagen och jag mår som "vanligt" igen. Dagen har flutit på och det känns som att jag kommer ta mig igenom denna veckan fint med lite hjälp av min egenterapi i form av armbandstillverkningen. Fantastiskt hur bra det fungerar för att mota jobbiga känslor och tankar.

Jag har bestämt mig för att gå in i varje ny dag med ett nytt blad. Jag måste det för att orka. Jag ska försöka vara mindre mig själv och mer neutral även om det är något jag har svårt för. Det är egentligen allt annat än det jag "står för" men som sagt så får jag göra vad som krävs.

Min kropp och jag ska ju faktiskt orka länge till! Det är så härligt att jag har min familj som lyssnar på mitt gnäll så att jag får tömma ut det jag känner så att det slipper ligga och gro!

Min mage bråkar ju med mig och tyvärr beror det med all säkerhet på en inre stress. Jag är så dålig på att hantera sånt men jag jobbar på det för att bli bättre =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0