Underbara unge!!!

Igår fick jag 3½h själv med min goa systerson! Först tittade vi på handboll och det är otroligt att han som bara är 3½ år orkar sitta så still som han gör under 2x 30 min. Han fick sprungit av sig i halvlek och sen laddade vi med en bulle och festis. När matchen var slut så gick vi hem till mig och åt lite mellanmål innan vi gick vidare till ankdammen för att mata ankorna. Dom verkade dock inte vara så hungriga utan istället fick vi mata kråkorna (?) och fiskmåsarna (!?). Huvudsaken var väll att några fåglar ville ha brödet.
Lite lek på lekplasten han vi med innan vi tog oss till en kiosk och köpte glass. Så härligt att få sånna här stunder tillsammans med honom. Mosters ögonsten! Om nått/några år kanske man får ha med sig 2 så underbara ungar på äventyren =)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0