Härlig tisdag!

Igår var jag och tränade med min goa syster. Bodypump stod på schemat och det kändes riktigt bra för min del. Känner att träningen ger lite resultat + att jag nu inte är lika rädd för viktuppgång just för att jag tränar!
Kom hem vid 21.20 igår, hoppade in i en dusch och sen så åt jag lite. La mig vid 22 och kollade på BB som jag just är helt fast i, har tom köpt 24/7 nu så jag är riktigt torsk!
Hur som helst så släckte jag ner vid 23 men först efter 01 somnade jag. Upp kl 05 och dags för jobb. Konstigt nog har jag inte varit så trött som jag borde utan jag har orkat med dagen riktigt bra. Slängde in tvätt när jag kom hem, jobbade på smycken och sen bakade jag även en liten kaka som nu står i frysen och väntar på mig.

Tänkte jag skulle visa er några av mina senaste verk:

Har beställt hem stavar som blir riktigt fina när man stämplar dom! M i moster kom lite för högt upp men det var första gången jag stämplade på dessa stavar så övning ger ju som ni vet färdighet!




Älskar denna staven =)! Har valt att ha den i läderrem men den är lika snygg i en silvrig länk!


En vanlig budskapsring med en pärla hängandes ner i ringen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0