En bra påsk!!!

Igår var vi uppe hos min syster och gav min systerson ett påskägg. Vi blev även bjudna på fika i solen och det var härligt att få sitta ute och bara njuta lite. När vi kom hem så storstädade jag hela lägenheten och Johan  gjorde en liten minipåskmiddag med korv, potatis, ägg och räkor:


Sen kom Tim och Joey hit med en härlig box vin. Vi letade upp en stackars liten gräsplätt och satte oss i solen nån timme innan den gick ner och vi gick in. Blev som en aptitretare inför nästa heelg då vi ska åka ner och bo hos dom hela helgen.



Imorse tvättade jag lite och sen så tog jag med mig min frukostbricka och satte mig på balkongen. Härligt att kunna sitta där även om den känns lite för liten.



Packade ihop en väska och gjorde mig iordning för att spendera dagen uppe hos min mor och far! Det är lite goare att kunna sitta i en solstol hos dom faktiskt.



Årets första grill blev det idag samt årets första middag ute! Det är verkligen livet det här med att grilla, umgås med familjen och sitta ute i solen!!!





Hade inte kunnat ha en bättre påsk!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0