Bestämt mig!!

Har bokat konsultation för personlig träning på torsdag! Har bestämt mig för att köpa mig ett gäng timmar och börja jobba på denna slappa kropp som jag ligger inne med. Igår när jag kom hem från träningen så funderade jag på vilken av alla sportlifes personliga tränare jag skulle välja men idag så bestämde jag mig och jag är toknöjd! Ser fram emot 11 svettiga, jobbiga, plågsamma och roliga timmar! Ska givetvis lägga ner mer tid själv på träningen också så att jag kanske till sommaren kan vara nöjd med min kropp fast jag gått upp så hemskt många kilon det senaste! 

Här har vi killen som ska hjälpa mig komma igång med min träning:



Kungälvs egen biggest loser vinnare, KF! Jag tror att han är riktigt bra, hård men peppande och målmedveten som tränare och det behöver jag. Han är dessutom en stor inspiration! Han valde ett hälsosammare liv och även om vi inte har suttit i samma båt så tror jag att han har förståelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0