Trött men glad!

Nu har jag suttit apatisk i soffan sen jag kom hem. Det blev en ruskigt lång dag på jobbet och min hjärna har nog redan börjat koppla bort. Skönt att denna lånnga dagen är över och nu ligger jag bra mycket 2 på planeringskontot och det är inte alls dumt!
Imorgon jobbar jag sent. Är ruskigt sugen på att köra ett boxpass efter jobbet, men är inte så sugen på att gå dit själv. Får se hur jag känner mig imorgon. Ska träffa Feffe på kvällen iaf det är en sak som är säkert!!! Det var på tok för länge sedan, men har helt plötsligt väldigt lite "ledig" tid.
Sandra skrev en kommentar om att jag verkar mycket gladare nu och det har du så rätt i Sandra! Jag är mycket gladare och jag mår mycket bättre. Jag jobbar varje dag med mig själv och det ger resultat och det känner jag. Bara en sådan sak som att sömnen har blivit bättre visar ju på att jag gör framsteg =)!
Jag orkar så mycket mer saker och allt känns ljusare helt enkelt!!!

Nu ska jag ta mig till sängen, blir nog till att hasa mig fram med hakan i golvet för så trött känner jag mig just nu!
Sov gott!!


Funderar på att göra en liten läppförstorning... vad tror ni om de??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0