Söndag!

Nu har vi avnjutit en underbar middag, stekt rostbiff, klyftpotatis och tsatziki!! Sitter proppmätt i soffan och snart är det dags för tredje och sista filmen, The bounty hunter. Kan väll säga att Familjen Jones och The invention of lying var okej men inte mycke mer. Man skrattade inte hysteriskt någongång och då är det inte riktigt lyckat att kalla filmen för komedi.
Räkningarna har jag lagt in så att dom betalas imorgon och jag känner mig nöjd med helgen. Nu ser jag fram emot en härlig vecka!

Måndag: Jobb + två träningspass
Tisdag: Jobb  +kvällsplanering
Onsdag: Jobb + tvätta och träffa Linette
Torsdag: Jobb + träning
Fredag: Jobb + HELG IGEN!!!
Lördag: Kräftskiva
Söndag: Ligga bakis och mysa

Kanske kommer ändra om lite i min planering om det kommer tillfälle att träffa min syster med familj men annars hoppas jag att jag kommer kunna hålla mig till mitt planerade schema =)! Älskar när jag har saker inplanerat!!!!!

Ha ett härligt slut på helgen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0