Shopping!

Idag tog vi oss en tur till Frölundatorg för att Johan behövde en ny jacka. Det var en hel del folk och att parkera bilen var meckigt för folk kör lite som dom vill ibland.
Johan fick tag på en jacka som var riktigt snygg, tom i mina ögon. Vi har väldigt olika smak och därför var jag förvånad att han gillade jackan som jag plockade fram.
En ruskigt jobbig expidit gjorde att jag var tvungen att gå ut från affären, har otroligt svårt för människor som känns tillgjort "käcka". Gick tillbaka in i affären då Johan dröjt och förstod varför. Där stod hans arbetskamrat vars blogg jag följt sedan starten så det var trevligt att få träffa henne en kort stund i verkliga livet.

Vi gick vidare i lite affärer. Jag köpte träningskläder som jag verkligen behöver. Stod och funderade på att köpa en träningsrockring men jag har ingen plats att använda den på så jag hoppade det. Om jag skulle ångra mig så är det ju inte så långt att åka.



Vidare till 4-2-1 och köpte 2 par jeans på cubus. 199:- styck är lagom för min plånbok känner jag =)!



Nu blir det en lugn kväll. Får kanske besök av Lollo senare och så har vi hyrt 3 komedier så förshoppningsvis får vi träningsvärk i magen!!



Ha det så härligt i helgen!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

De träningsbyxorna ser riktigt sköna ut :) är de lite pösigare i låren? vart handlade du träningskläderna?



Härligt när man kapar ett par billiga jeans!

2010-09-25 @ 22:43:10
Postat av: Jennie

Dom var underbara dom byxorna =). Ja dom sitter lite löst så man slipper oroa sig över sin figur lika mycket =)! Var faktiskt Johan som hittade dom åt mig för jag hade plockat fram ett par "vanliga" först.

Köpte dom på stadium. 249:- för byxorna, 99:- för linnet och sockorna 3 par för 149:- =) lagom pris tycker jag! Tror ajg ska köpa fler saker när jag får lön!



Billiga jeans är guld värt. Cubus har dessutom med långa ben vilket jag måste ha =)!

2010-09-26 @ 10:38:09
URL: http://nennie.webblogg.se/
Postat av: Emma

Just de, hur var filmerna? Något att rekommendera? :)

2010-09-26 @ 11:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0