Röstat!!!

Idag tog jag mig till vallokalen och röstade. Jag var faktiskt inte helt säker fram tills det att jag stod bakom det gröna skynket. Jag har sympatiserat mest med SD i alla test jag gjort och jag har hållt med Jimmie på nästan varje punkt i utfrågningarna.
Samtidigt så har jag inte velat ge dom rödgröna chansen genom att "ge bort en röst" för det vore det absolut värsta senariet i mina ögon.
FP är det stora parti som jag känner ligger närmast mina åsikter.

Jag röstade till slut på både SD och FP!

SD i riksdagsvalet
FP i landstingsvalet
och sen ett tredje parti nämligen UP i kommunvalet......

Det känns som helt rätt val för mig och i år har jag faktiskt läst på riktigt mycket!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-09-15 @ 01:33:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0