Nedstämd

Som ni vet så fick min syster en dotter i lördags, lilla Milja 2835g och 47 cm! Tyvärr så upptod det en hel del komplikationer med min syster. Hon ligger kvar på förlossningen tillsammans med hennes man och lilla tösen. Lilleman bor hemma hos mina föräldrar just nu eftersom han inte får vara på förlossningen + att han e sjuk. Det gör så ont i mig att veta att min syster mår dåligt och det gör ont i mig att se min prins vara ledsen. Hur ska man kunna förklara sånt här för en 3 åring? Han vill ju bara ha sin mamma och pappa hos sig. Stackars liten! Men jag är glad att min syster är på bättringsvägen iaf och jag hoppas att det fortsätter på samma bana så att dom snart får vara tillsammans alla 4!




Kommentarer
Postat av: zitazoo

oj! jag skickar alla mina kramar och gratulationer och en jätte stor krya på dig hälsning till din syster med familj och till alla er! många kramar /ZitaZoo

2010-09-20 @ 20:23:55
URL: http://www.zitazoo.nu
Postat av: Malin Pettersson

Usch då gumman... hoppas verkligen att din syster blir bättre snart!!! Stor kram!

2010-09-20 @ 21:23:49
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/
Postat av: Linda Gustafsson

Hälsa Jessica från mig, massa grattis & att hon ska krya på sig!

Kram

2010-09-21 @ 07:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0