Mycke i mitt huvud

Idag höll jag på att bryta ihop totalt. När jag slutade kl 16 åkte jag till sportlife och la mig i solariet. Sen åkte jag på konfetti och fläskfilèjakt. När jag vart på både Willys, Klädkällaren, Chlas ohlsson, Gallerix ,Coop och Maxi så ringde jag min mamma och var i upplösningstillstånd. Konfetti hade jag äntligen hittat men fläskfilèn gav mig problem. Min snälla mor erbjöd sig att åka me mig till citygross så jag hämtade upp henne. Som tur var fanns det fina svenska filèer =)! Åkte hem till mor och far, åt en macka innan vi (läs min mamma) satte igång och skära bort fettet på köttet. När det väl var gjort så åkte jag till Jessica och lämpade av grejerna där eftrersom hon ska hjälpa mig på onsdag.
Strax före 22 satte jag fötterna innanför dörren här hemma.
Nu har jag diskat alla glas som jag köpt inför festen och diskat inredningen i kylen. Kläder har jag vikt in i garderoben och väskan är nästan upplockad.

Känner att det är mycket just nu och jag är ruskigt glad att jag har en familj som hjälper mig.

Veckan att göra lista:

Tisdag: Jobba till 17, hem och städa lite sen träna RPM 19.30-20.30
Onsdag: Jobba till 14, hem till Jessica och steka och marinera 2,2 kg fläskfilè, göra marängtårtbottnar
Torsdag: Jobba till 16.45, sola, tvätta, handla, städa, laga chokladcheesecake
Fredag: Jobba till 13.30, hämta Johan (om städningen och allt är klart) duscha och göra mig klar, 17.00 kommer familjen på kalas.
Lördag: Plocka undan och diska efter kalaset och sen förbereda inför festen. 18.30 kommer vännerna och då jäklar smäller det =)!
Söndag: Städa efter festen!


Nu ska jag sova, för även om jag känner att jag inte har tid med det så är det ett nödvändigt ont!




Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

Herregud.. låter som du kommer tuppa av i soffan på Lördag när vi väl kommer!!! Glöm inte ta det lite lungt oxå.. du skall ORKA ha fest med... !! =) haha.. kram

2010-09-07 @ 17:27:01
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0