Längtar

I helgen har jag fixat ännu mer inför nästa helgs kalas och fest. På fredagen kommer min underbara familj och släkt på lite kalas, sen på lördagen kommer mina vänner på fest.
Vi blir 15 stycken och det är ganska lagom i min lilla 2:a.
Förra helgen handlade vi ju snax och lagade pajer. Denna helgen har vi besökt IKEA och inhandlat en massa glas, skålar och "dukar". Vi var på lagerhaus och köpte drinkpinnar och servetter. Sen så har jag köpt en del till mig själv att ha på mig. Skärp, örhängen och halsband, hoppas att det passar ihop med min klänning bara.
Skulle gärna visa er bilder på allt men jag vill att det ska bli lite överraskning för er som kommer så jag får visa bilder senare =)!
Jag har verkligen börjat längta nu. Det känns att det börjar närma sig och nu är det bara finliret kvar =). Ska laga mat till kalaset på ons (fläskfilè som ska ligga i marinad i 2 dygn), sen så ska jag även förbereda tårtor! Älskar att planera och organisera =), tänk om jag bara hade ytterligare några tusenlappar att lägga så hade jag kunnat göra precis allt som jag vill.

Nu kommer två bilder på storfiskaren som jag lovade i mitt tidigare mobilblogginlägg:


Något har nappat...


Denna lilla firren satt på kroken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0