Kalaset avklarat

Har vart en underbar kväll. Vid 17 kom mina föräldrar och min syster med hennes familj. Med sig hade dom världens finaste present. En cykel!!!
En stund senare kom min morfar och min morbror.
Vi åt god mat och det var trevligt och det känns som en lyckad kväll.

Lite bilder från kvällen:


Min fina nya cykel som jag fått av mamma,pappa, Jessica, Michael, Lucas och morfar


Jag


Min fina väldigt gravida syster


Mys.....


Det finns få saker som slår en sån här stund.


Mina duktiga killar diskar tillsammans!


Kommentarer
Postat av: zitazoo

Hej Grattis! Hur mås det!? Här hos oss är det bra skulle behöva lite hjälp med bebisnamn! kolla in till mig och rösta eller kom med eget förslag! http://www.zitazoo.nu

2010-09-10 @ 22:22:56
URL: http://www.zitazoo.nu
Postat av: Emma

Grattis på födelsedagen :) (om du är nu de är ?)

2010-09-11 @ 15:08:14
Postat av: Emma

om DE ska de stå inte du

2010-09-11 @ 15:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0