Helt slut!

Körde ett boxpass idag. Har aldrig varit så trött i hela mitt liv. Eftersom jag inte gick dit med någon så fick jag spärra mot en kille som kunde sin sak. Inte nog med att jag blev helt slut av att slå utan när jag höll mitslarna så fick jag ta i allt vad jag kunde för att inte flyga bakåt.
När jags kulle duscha efteråt kunde jag knappt tvätta håret för armarna bara skakade på mig, diska var en hel vetenskap för jag orkade inte ta i. Till och med att breda smörgåsar var jobbigt!!!!!
Jag hade tänkt att städa, men nej det får vänta tills imorgon. Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna använda mina armar som vanligt då!
Köpte mig egna handskar idag. 249:- är det lätt värt för att slippa ha dom som 1000 andra svettats i innan mig =S! Händerna brukade ju lukta sådär gott.
Dock så färgade dom av sig som ni såg på förra bilden jag mms:a ;)! Ser helt blåslagen ut och på sätt och vis är jag väll det me!

Nu ska jag lägga mig. Håll tummarna för att jags ka ha krafter kvar imorgon!!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-30 @ 21:52:37
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Sofia

Phuu vilken tur, blev lite rädd där ett tag.

Skönt att höra att det bara va handskarna som färgat av sig.

2010-10-01 @ 10:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0