Firad i dagarna tre!

Igår började jag dagen me att köra lite buss runt 5. Låg på golvet och ropade efter Johan, när han frågade vad jag ville så sa jag att jag behövde vatten, haha hans svar var det finns i kranen, men efter enn stund kom han in med ett glas till mig. Vet inte vad som hänt men det måste ju bero på åldern för jag drack lugnt och sparsamt i lördags.
Hur som helst så somnade jag gått efter några kaskader. Vaknade runt 7.30 igen och gick upp för att börja städa, ångrade mig och tänkte att jag istället skulle ta en dusch och lägga mig men på vägen dit ångrade jag mmig igen så städning blev det. Efter ungefär en timmes plockande så såg det okej ut här hemma. Då tog jag den efterlängtade duschen och kröp ner hos Johan. Väckte honom och sa att jag fyllde år, han frågade va klockan var och då var den 9, fick då till svar du fyller inte år än, du föddes 9.45. Attans tänkte jag och somnade om en kort stund.
Gick upp och åt en bit tårta till frukost. Det får man göra när man fyller 25 tycker jag =).



Tittade lite på TV och väntade på att Johan skulle vakna till liv. Det gjorde han runt tolv och då fick jag paket =D!
Jag blev så glad över hans (och hans föräldrars) fina paket som Johan slått in själv =)! Jag är nämligen pakettorsk och tycker att paketet nästan är roligare än innehållet så i år stod det peket och kort högst upp på önskelistan ;)!



Jag fick ett par tofflor av hans pappa och Stina, fick envärmekudde av hans mamma och av Johan fick jag ett jättefint halsband med matchande örhängen + en alkoholmätare =)!
På alla paket fanns ett kort och en trisslott fastsatt. Han kan min kille när han vill =D!



Efter paketöppningen så blev det en liten sovstund. När jag vaknat så packade vi ner lite tårta och åkte med det till min syster och min mamma och pappa.

Pizza och film var det som kvällen bjöd på och jag kunde inte haft en bättre födelsedag!

Hela helgen har varit perfekt och är så jäkla nöjd med dagarna som gått!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte fint halsband :)

2010-09-15 @ 21:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0