Vunnit

Imorse ringde jag in till Rivstart och var med och tävlade. Jag vann ett träningskort på sportlife så nu jäklar ska här tränas =)! Dock var jag helt värdelös på att svara på frågorna. Att det är 4 partier med i aliansen tex, det VET jag ju, men det är nervöst att sitta där i direktsändning så hjärnan ville inte alls vara med mig!
Ni som e sugna på att "se" och höra mig tävla klicka på länken och 6,20 in i programmet ungefär så tävlas det =D
http://www.tv6play.se/play/233992/?autostart=true


Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

Men shit vad roligt... synd att jag missade det... vi lyssnar alltid på rivstart annars på jobbet men just idag så var det dom andra nissarna som bestämde...haha.. men du.. det var ju tur att du visste att det var Poseidon som står naken på götaplatsen..=) Grattis!!! Kram

2010-10-04 @ 20:40:22
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grattis :)

2010-10-05 @ 10:55:36
Postat av: Anna

Grattis!Vad kul :) Och vilken fin röst du har! :)

Kram!

2010-10-05 @ 13:02:19
Postat av: Anna

Ett litet tillägg till min kommentar: var försiktig med träningen så du inte börjar träna för mycket och så,du vet vad jag menar!

2010-10-05 @ 13:03:53
Postat av: Malin Pettersson

Men man brukar få sånt sjukt hjärnsläpp under press.. det är hemskt.. för det är verkligen frågor som man annars kan svara på i sömnen typ.. haha.. jag tyckte du skötte dig jätte bra!!! jag hade inte kunnat en enda!!!! Jag har inte följt den svenska biggest Loser .. såg första avsnittet igår... men dom tvillingarna verkar grymma..=) Vad kul när det är nån man känner som är med..=) Stor kram

2010-10-05 @ 13:13:13
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis!

2010-10-06 @ 14:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0