Mår piss

Det började i måndags med lite halsbesvär som gick över under gårdagen. Idag började jag känna mig lite slemmig i halsen. Rösten försvann mer och mer under dagen tills den var väldigt skrovlig och det blev jobbigt att prata. När jag kom hem försökte jag harkla upp det som känns som det sitter i halsen vilket slutade att jag fick lite ont i halsen igen. Huvudet dunkar somm bara den nu och jag har höjd temp, dock inte feber! Jag hoppas att att jag kommer må bättre imorgon, men just nu känns det som att jag kommer behöva vara hemma vilket gör mig väldigt ledsen.
Skulle beklaga mig för min mor förut, men att prata i telefon var inget för mig idag och det gjorde mig bara ännu mer ledsen.

Så kort och gott jag mår piss!


Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

men fy gumman!!! Hoppas du kryar på dig snabbt... kram!!

2010-10-20 @ 21:03:16
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0