Jag kan tänka mig att kräkas

Trodde aldrig jag skulle säga detta men jag är villig att kräkas. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att göra allt för att få bort det äckliga slemmet som jag hostar upp. Det är grönbrunt coh det smakar jävligt illa. Jag får kvälvningar då jag inte kan spotta ut det utan måste svälja ner det. Detta är vidrigt att skriva, jag vet det, men saken är att jag är så jävla äcklad av denna hostan.
Jag önskar att jag bara kunde kräkas upp allt äckel slem och bli av med det. Inatt funderade jag tom på att sätta fingrarna i halsen för jag mådde så illa av den äckliga vidriga infekterade smaken jag fick i munnen efter hostattackerna.
Jag hoppas att det försvinner snart och aldrig mer kommer tillbaka!!!!!

Tänkte tagit kort på mitt slem och delat med mig av det men då hade ni nog aldrig tittat in här igenn och det vore trist!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0