Grattis Lucas 3 år!!!!

Idag för tre år sedan väcktes jag av ett samtal från min syster. Jag hade inte sovit mycket den natten eftersom jag visste att dom satt igång henne och att jag skulle bli moster. Det var med jättestor spänning och förväntan som jag svarade, men det hon sa i telefonen var inte det jag förväntat mig att höra.
"Nu har vi fått en liten pojk men han mår inte så bra". Det var dom första orden som hon sa. Istället för den enorma glädje som man ska känna då ett barn föds så kände jag istället bara oro och en slags sorg.
Hon berättade att han haft svåra första timmar och att dom inte visste riktigt vad som var fel.

Men han var en kämpe våran lilla Lucas. Han blev starkare och starkare, och oron och sorgen byttes ut mot den enorma glädjen i samma takt som hans framsteg.

Nu har det gått 3 år sedan den dagen!

Mosters stora prins fyller alltså 3 år idag! Det är helt otroligt vad stor han blivit. Jag tycker bara mer och mer om honom för varje dag som går. Han är en så underbar liten kille och jag kan inte beskriva i ord hur stolt jag är över att vara moster just till honom!
Tyvärr kan jag inte vara med på hans kalas idag eftersom jag är sjuk och det känns väldigt tråkigt. Men jag ska se till att fira honom ordentligt någon annan dag istället!!!! För firas det ska han så det står härliga till!!!!

Här kommer en hel drös med bilder på världens goaste, finaste och underbaraste unge:




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0