Godmorgon!

Efter en natt med dålig sömn så är måndagen här. Jag hade kunnat offra mycket för att få ligga kvar i sängen imorse. Men så känner jag nog iofs varje måndag då klockan ringer. Jag vet ju att innan jag knappt hunnit blinka så är det fredagkväll igen så jag förstår inte varför jag beklagar mig.
En lång dag framför mig, 6.30-21.00....! Eventuellt så tar jag mig hem mellan matteutbildningen och planeringen men det återstår att se.
Har ont i kroppen efter gårdagens match, men jag hoppas att det går över under dagen. Framförallt ryggvärken för den är så opraktisk att ha på jobbet med lyften som man har.

Ni får ha en underbar dag, hörs nog inte mer idag, men ska aldrig säga aldrig!


Måndagsmys med myströjan nr 1!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0